Náklady na doručenie
Informuje ma kuriér pred doručením zásielky? Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník dostane v deň doručenej zásielky SMS s informáciou o čísle a telefónnom čísle na doručujúcom depo.
Čo ak sa zásielka oneskorí? Najjednoduchšie je kontaktovať sa s dopravcom DPD
Pred prevzatím zásielky. V prípade poškodenia skôr s kuriérom zápisu a počas prepravy nášho centra.
Spôsob doručenia na viac ako 1750 výdajných miest po celom Slovensku.
Náklady na doručenie:
Spôsob platby:
Ako to funguje? 1. Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Packeta, ktoré máte najbližšie. 2. Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám Packeta pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na TU 3. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Packeta pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní)
Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Packety TU
Kedy obdržím objednaný tovar?
Objednávka prijatá v pracovné dni:
DPD: Do 10:00 – odosielame v ten istý pracovný deň Po 10:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.
Packeta: Do 13:00 – odosielame v ten istý pracovný deň Po 13:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.
Pokiaľ objednávka online (online prevodom) bude uhradená a platba zaúčtovaná na našom účte pred 13:00 hod (Packeta) alebo 10:00 hod (DPD), bude odoslaná v ten istý pracovný deň . V prípade vyťaženia platobnej brány na niekoľko minút či desiatok minút môže zaúčtovanie trvať, preto Vás prosíme o platbu s časovou rezervou pred 13:00 hod alebo 10:00 hod.
Objednávka prijatá cez víkend alebo cez sviatky: Odoslaná v prvý alebo druhý pracovný deň nasledujúci po dni podania objednávky
Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra tak, aby zákazníka alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.
© 2010 - 2024 www.robu.sk. správca CS-Cart - nákupný košík Software